Als je nog maar 1 nachtje hoeft te slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneke egmond - WaarBenJij.nu Als je nog maar 1 nachtje hoeft te slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneke egmond - WaarBenJij.nu

Als je nog maar 1 nachtje hoeft te slapen....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg anneke

04 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Ja en daar zit ik dan.... Morgen vliegen...

Ten eerste wil ik iedereen super bedanken voor de lieve mailtjes, kaarten, grote en kleine attenties.
Als ik kijk naar de hoeveelheid "good luck" cadeautjes ga ik me toch echt afvragen waarom jullie denken dat ik dat zo hard nodig heb..... Maar jullie kennen mij allemaal al wat langer dan vandaag.

De afscheidsborrel van SnowPlanet was echt een K N A L Feest! Daar zal ik echt nog lang aan terug denken. En jullie hopelijk ook.
Mijn eigen vlees en bloed aanhang had ook een heeeell toepasselijk etentje georganiseerd... lekker gegeten van de "toko". Je kent 't wel, rijst en zo.

Was ook weer een leuke aktie dat ik op de valreep nog ff een nieuw paspoort moest laten maken, die toen vervolgens bij de gemeente niet meer te vinden was.. gelukkig ben ik van nature een heel rustig persoon dus ik liet me hier gisteren ochtend natuurlijk niet gek door maken..

Maar al met al ben ik die zenuwen in mijn buik nu wel zat en ik heb zin om lekker aan de gang te gaan met de kids. En Phnom Penh onveilig te maken op mijn fietsie haha mmmmm.

Nogmaals alvast super bedankt voor al jullie steun en support. Zal 't echt wel (een beetje) gaan missen daar hoor!
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Liefs Anneke Avontuur

  • 04 Oktober 2006 - 14:37

    Will Geerling:

    Nou an..één ding Het is daar vast beter weer dan hier, maar daarvoor ga je niet naar Cambodja. Ik wens je een heeel goede reis en nog veel succes daar. Ik wou dat er meer mensen waren zoals jij, die gewoon vrijwillig alles achter zich laten om zich te bekommeren over problemen in een ver land. Dat is echt respect waard !! Ik blijf je volgen op deze site en zal je missen in snowplanet bij de alpenparty's..haha wat een contrast..Cambodja en de Alpen..Nogmaals Goeie reis en doe voorzichtig !

  • 04 Oktober 2006 - 15:25

    Corinnazusofzo:

    Lieve An,het wordt daar super met jou erbij,een goede regelneef. Ik wens je heel veel werkplezier en voldoening, ben erg trots op je .Maar ik mis je nu al.

  • 04 Oktober 2006 - 15:30

    Edwin Woning:

    Hoi Anneke,
    Diep respect, andere woorden kan ik op dit moment even niet vinden.
    Heel veel succes in Cambodja, en ik ga je zeker via deze site volgen.

    Groetjes en tot horens,
    Edwin

  • 04 Oktober 2006 - 15:33

    Annemarie Djembè:

    Nou Anneke ,meid,daar ga je dan.Een hele goede vlucht en we blijven je volgen hoor,via je site.We zullen je bij djembè spelen best wel missen.Maar petje af.(leuk geworden trouwens ,de foto) Dikke kus van ons .Bon Voyage!

  • 04 Oktober 2006 - 15:45

    Pap En Mam:

    Lieve Anneke
    Als jongste vlieg je by ons vandaan,naar een land ver van hier Cambodja.We kunnen niet met de fiets of auto by je komen.
    maar je wilt heel graag daar kinderen helpen.
    Wy weten zeker dat het gaat lukken.Ze krygen het heel fyn by jou.

    Heel veel liefs en een dikke kus.

  • 04 Oktober 2006 - 16:09

    Sandra Mooij:

    Nou An, daar ga je dan.
    Heel veel plezier en geluk.
    We zullen je zeker gaan missen.
    We blijven op de hoogte van al je belevenissen.Goeie reis en doe voorzichtig.
    Herman en Sandra

  • 04 Oktober 2006 - 17:39

    Petravdweele:

    Jajajaaaaaaa....het is bijna zover!!! Je gaat het helemaal redden daar. Let maar op!!Geniet nog maar van je lekkere bedje...straks heb je een matje...haha.. XXX

  • 04 Oktober 2006 - 17:58

    Karel TD:

    Nou Anna, hele goede vlucht en heel veel succes met deze onderneming. En als er een technisch probleem is, bel je gewoon even 314 en dan komen we even langs.Een paspoort had ik nog wel voor je, maar of je daar het land mee komt.
    Het beste Anneke en denk nog eens aan je TD,ertje.
    We hebben het nog steeds over je.
    We blijven je volgen en hou je taai.
    Karel


  • 04 Oktober 2006 - 23:08

    Jan De Kapper:

    Schat, zet 'm op! geniet en pas goed
    op jezelf!
    dikkekuszenXXXX

  • 05 Oktober 2006 - 00:14

    Jane:

    Lieve An

    Het komt helemaal goed ...echt wel !!
    Nog even en dan fiets je daar rond zoals je zei ..pompiedompiepom.. trallallala hihi met je
    i-poid.... vandaag zit ik weer lekker in mijn vel ...
    Kijk nu al uit naar je verhalen en foto's !

    An : Op het geluk en voldoening moet je niet wachten .. je moet het tegmoet gaan ! ( uit het boekje) hihi Maar zo is t wel .. en het slaat op jou !!
    Go for it !!

    Doe voorzichtig en pas op jezelf!!
    Veel liefs en knuffel
    jane tje



  • 05 Oktober 2006 - 05:32

    Patrick:

    Hey Anneke!!

    Een hele goede vlucht en tot morgen!!! :-)

  • 05 Oktober 2006 - 06:51

    Leonie (Djembe):

    Hoi Anneke, je zit nu hoog in de lucht in het vliegtuig. Ik wens je veel geluk en plezier met je stoere en vooral fantastische onderneming.
    Ik zal je volgen via deze site. Veel plezier en we zien je graag terug bij djembe.
    groetjes leonie

  • 05 Oktober 2006 - 09:16

    Jokiedokie:

    En dan was daar het moment van afscheid!
    Ik ben niet verdrietig, alleen maar jaloers...

    Dag An!

  • 05 Oktober 2006 - 09:16

    Jokiedokie:

    En dan was daar het moment van afscheid!
    Ik ben niet verdrietig, alleen maar jaloers...

    Dag An!

  • 05 Oktober 2006 - 10:38

    Mieke (trommel):

    Leuke foto!!
    Heb je een goeie reis gehad? We hebben aan je gedacht gisteravond bij Victor. Hoop nog iets van je te horen.Liefs Mieke

  • 05 Oktober 2006 - 10:46

    Bianca:

    Hoi liefje,
    Als je dit leest ben je veilig aangekomen en hebben alle "good luck" kado's alvast hun werk gedaan !! haha Volg je gevoel en vertrouw op jezelf. Laat die smoeltjes in Cambodja stralen en geniet ervan. Dikke kus en knuf uit Velserbroek.

  • 05 Oktober 2006 - 11:42

    Mirannie:

    Hoi ann. Nou ik hoop dat je een muziekale vlucht hebt gehad. En vanavond alweer hup meteen naar je 1ste feessie. Je wordt daar met open armen ontvangen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.Zoals je zei, je bent er klaar voor, dus gaan met die banaan. Ik bewonder je nog steeds voor de dingen die je doet.Jij laat de kindjes daar zeker lachen, zingen en veel plezier maken.Doe een dansje op Jantje Smit. hihi, wie weet komt hij naar je toe deze zomer. Lieve @nn, have fun, and survive it's the trip off your life!!

    BIG HUGS mimi

  • 05 Oktober 2006 - 17:45

    Debora(trommel):

    Hallooo... Hoe is het met je? Tjonge, wat spannend, ik ben heel blij voor je dat het nu echt gebeurd!! Ik zal je telefoontjes missen, we smsèn wel, die kindjes boffen daar maar, ze weten nog niet half wat voor een vrolijk mens er aan komt!! Tot schrijfs enne goed plan van je hoor!

  • 08 Oktober 2006 - 19:08

    Jeannette:

    Hoi Liefie,

    Alles goed gegaan???Zal vast wel.......
    Zou zo graag even bij je willen kijken hoe je heb!! Ben echt nieuwsgierig hoe je het vind!!Vooral na het zien van de foto's.....
    Na An, heel veel knuffels!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anneke

annekevegmond@hotmail.com Postbank: 4519310 t.a.v. J.L. van Egmond Postadres: Local Adventures Camobodia att'n: JL van Egmond 14, street 258 12207, Phnom Penh CAMBODIA

Actief sinds 03 Juli 2006
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 61257

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 05 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: