li hay wong lap di #@$!@$!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneke egmond - WaarBenJij.nu li hay wong lap di #@$!@$!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van anneke egmond - WaarBenJij.nu

li hay wong lap di #@$!@$!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg anneke

04 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Joepie de poepie sapperdeflap.....

Het is voor elkaar hoor, t had ff wat voetjes in de aarde ppfff maar ik heb t geregeld....
ik heb een gek gevonden voor mijn schulpje en voor dat monster die er ook woont.... ik heb de centjes voor een enkeltje high way to hell haha en ik krijg binnenkort de nodige anti weet ik veel wat allemaal prikjes (voel nu al die stalen pijp in mijn arm)
Die sneeuwberg is vanaf half september verlost van ik zei de gek. En de landmijnen daar zijn geen probleem voor mij, want ik kan tegenwoordig over vuur lopen hihi...

Ehh wat rest mij nog? ja t gaat gewoon beginnen en ik ben er klaar voor.....
CAMBODIA HERE I COME

en als jullie willen weten waar ik in eerste instantie mijn handen uit de mouwen ga steken en waar ik jullie straks voor centjes ga vragen hihi kijk dan ff op www.colt-cambodia.org

kisses xx

  • 04 Juli 2006 - 05:47

    Mimi:

    Heee @nnie!!
    Joepie, het is je gelukt.Ben ontzettend blij voor je. En let op mijn woorden, het is geen highway to hell, "It's A Trip For Life You Never had before".En wat die sneeuwberg betreft, je naam staat erin gegrift.
    Voor mij zal jij altijd nog daar zijn.
    Een hele dikke dikke knuf van je vriendin XXX

  • 04 Juli 2006 - 07:13

    Jokiedokie@hotmail.com:

    Hi An,

    Ben trots op je (en ook jaloers)!
    En...'als je niet meer weet waar je heengaat, kom je altijd goed terecht'...
    (of je belt mij even!)

  • 04 Juli 2006 - 08:21

    Sonnie:

    Jij bent stoer en de held, want je gaat het gewoon doen..... niet bang zijn gewoon gaan en maar zien wat er op je pad komt, hoe positiever de insteek hoe positiever de uitkomst! en dat zit bij jou wel goed! Mijn hart gaat met je mee! (gedeeltelijk dan want de rest heb ik nodig voor die twee bengels hier). xxxx

  • 04 Juli 2006 - 10:00

    Corinna:

    Nou An , wat kan er nog mis gaan. je hebt vanmorgen al schoonschip gemaakt.Heeeeeel spannend allemaal.Maar wie is die gek die in je schulpje komt.ken ik hem??????Kus van je zus

  • 04 Juli 2006 - 10:20

    De GEK Van Het Schulpje:

    Hoi An,
    Leuk hoor die site van je. Komen daar nu allemaal verhalen op te staan als je in Cambodja bent? Je laat je huisje toch wel schoon achter hè, want ik ben niet zo'n schoonmaaktypje.
    Nou zie je en een zoen van de GEK.

  • 04 Juli 2006 - 10:42

    Sandra:

    mooi zeg........ nu maar hopen dat er ergens een PC staat om alles bij te houden anders weten we nog niet wat je aan het doen bent.

    Groets

  • 05 Juli 2006 - 11:04

    Jane:


    Heyyy An !!!

    Ik vind t echt super voor je !
    Haha je moet lekker de rest van je leven hier blijven en achter de kudde aan lopen "
    NO WAY
    annie go's here one way !!
    Wat denk je wat voor ervaring het is en daar besef je denk ik wat een verwende "rot" mensen er hier eigenlijk wel niet rondlopen .

    Zal je wel missen hoor .... echt wel !
    Eff stoom uit blazen tegen elkaar over het minder snappende geslacht ( mannen) Haha


    Wens je al het geluk van de wereld !
    En als het soms eff tegen zit ... denk dan aan elke dag naar snowplanet tuffen en meisjes zo als mij hihi de les lezen ( die denken alles beter te weten ) hahah en ga daar lekker zitten en geniet van de kleine mooie dingen die daar wel zijn en hier niet !!
    Nou goed heel verhaal he ....

    Leef, dans, huil ,lach, gil en bewonder !!!

    Lots of love and kisses
    Jane



  • 11 Juli 2006 - 05:04

    Daantje:

    Oh Wow je gaat naar Cambodja!!! Super. Ik weet waarom je voor dit land hebt gekozen, ik wou dat ik mee kon gaan, maar helaas na 6 maanden reizen moet er weer gewerkt worden.....

    Ben heel benieuwd naar al je spannende verhalen.

    liefs daan

  • 11 Juli 2006 - 10:27

    André:

    Nou Anneke veel geluk en veel plezier en ik zie naar je verhalen uit haha

  • 24 Juli 2006 - 22:29

    Cyrille:

    Heeeee...
    Das niet eerlijk, ik wil mee!!!

    Nou meis, ik ga je wel missen, maar toch wens ik he heel veel plezier en succes :)

    Dikke kus

  • 31 Juli 2006 - 20:00

    Peetje:

    Lekker de hele dag rijst!!En al die mensen daar mogen van geluk spreken dat ze jou daar krijgen!!!Heel veel geluk en vooral heel veel plezier!! dikke kus

  • 06 September 2006 - 09:08

    Erika:

    Nou meissie,

    Je bent echt een kanjer, maar dat wist je al. Om je een kleine druppel mee te geven, heb ik de buitenverlichting gesponsord, zodat de kinderen en jij natuurlijk ook niet bang hoeven te zijn in het donker.
    Je hebt je Karma gevonden.

    Erika

  • 14 September 2006 - 19:15

    Jacqueline Kiewiet:

    Ha die Anneke, las je verhaal in de Jutter en dacht ik neem even een kijkje. Leuk om te lezen wat mijn oude schoolvriendin gaat doen. Heel veel succes daar!

  • 15 September 2006 - 18:53

    Barry:

    Hallo Buurvrouw,

    Ik las je verhaal in de Jutter en wens je ontzettend veel succes. We kennen elkaar wel niet van naam, maar wel van gezicht, want ik woon schuin tegenover je, maar goed dat terzijde.
    Succes en krijg geen last van allerlei dingetjes. Ik zal je via je weblog volgen.

    Barry

  • 18 September 2006 - 12:45

    Johan Krab:

    Beste Annneke,
    Ik las je relaas in de Jutter. Ik heb heel veel waardering voor je initiatief. Wellicht herinner je mij niet meer maar ik ben een van je leerkrachten geweest van 'Het Kruispunt'
    Heel veel succes met alles en pas op jezelf!!!

    Johan Krab, Zuid-Scharwoude

  • 19 September 2006 - 17:42

    Rienus En Moon:

    Hoi anneke ook een berichtje van je andere overburen schuin tegen over je nr. 38.
    Heel veel toi toi,ga lekker je droom achterna dan komt alles okey.We volgen je op je weblog.

  • 20 September 2006 - 17:43

    Debbie:

    Lieve Anneke, wat had je een mooie, leuke , lieve kaart gegeven aan Jane, was er echt door geraakt, ik wens je bij deze stoere stap die je maakt dan ook alle goeds van de wereld en ik hou je site in de gaten. Liefs de moeder van lieve mooie Jane.

  • 01 Oktober 2006 - 10:52

    Karin:

    Hi An,
    Ja, nog een paar nachtjes dan ga je echt..........
    Ik wil je dan ook een ontzettend goede reis toewensen en ik weet zeker dat je daar de kinderen heel veel liefde gaat geven en gelukkig gaat maken. Ik kijk uit naar je verhalen
    XXXXX Kaar

  • 03 Oktober 2006 - 20:28

    Cora:

    Lieve Anneke,
    Spannend! Nog even en dan is het eindelijk zover. Mag je naar je kindertjes toe. Wat zullen ze blij zijn met zo'n lieve en ondernemende meid als jij. Anneke ik wens je heel veel succes daar en geniet van alle mooie dingen die je daar kunt doen en van al het goeds dat je daar voor iedereen kan betekenen. Vergeet dat niet hè??? Want het is heel bijzonder wat je gaat doen. Ik ga je helemaal volgen! Dikke xxx Cora

  • 05 Oktober 2006 - 00:25

    Markie:

    Hey an ik wens je heel veel succes en ik hoop je snel weer een keer te zien als je terug bent gekomen, Groetjes en dikke kus

    Mark Fledderman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anneke

annekevegmond@hotmail.com Postbank: 4519310 t.a.v. J.L. van Egmond Postadres: Local Adventures Camobodia att'n: JL van Egmond 14, street 258 12207, Phnom Penh CAMBODIA

Actief sinds 03 Juli 2006
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 61246

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 05 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: